
Hej,
Tylko do 29 maja 2020 r. (przedłużono do 30.06.2020 r.) możesz złożyć wniosek z programu Restrukturyzacja małych gospodarstw.
Do wzięcia jest bezzwrotna premia wynosząca 60 tys, którą możesz wykorzystać na inwestycje w gospodarstwie rolnym.
Oto co możesz zrobić z pieniędzmi:
- Zakup ziemi;
- Zakup nowych maszyn i urządzeń
- Budowa lub remont z modernizacją małego budynku;
- Zakup środków do produkcji;
- Zakup zwierząt;
- Utwardzenie placu;
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Jak widzisz możliwości jest bardzo dużo.. Pieniądze dostępne są dla osób ubezpieczonych w KRUS i ZUS.
Poniżej znajdziesz materiały i informacje, które pomogą Ci skorzystać z programu:
–> Checklista – za jej pomocą w ciągu 3 minut sprawdzisz czy możesz skorzystać z Restrukturyzacji małych gospodarstw;
–> Wideo ze szkolenia – poznasz szczegóły programu i dowiesz się jak krok po kroku wygląda uzyskanie i rozliczenie pomocy;
–> Oferta kompleksowej obsługi doradczej – oferta obejmuje nie tylko przygotowanie biznes planu ale 3-letnie doradztwo, które pozwoli Ci prawidłowo rozliczyć się z otrzymanych środków.
Szczegóły poniżej.. Niezależnie od tego co postanowisz Życzę Ci powodzenia..
Robert Sekuła
Checklista – sprawdź czy możesz skorzystać z programu ?

Wideo ze szkolenia – Jak krok po kroku uzyskać i rozliczyć 60 tys. z Restrukturyzacji Małych Gospodarstw
OFERTA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DORADCZEJ – Restrukturyzacja małych gospodarstw – nabór 2020 r.

Jak wygląda zakres obsługi doradczej ?
#1. – Analiza możliwości skorzystania z programu;
#2. – Optymalizacja punktowa;
#3. – Przygotowanie wniosku i realnego biznes planu;
#4. – Obsługa poprawek / uzupełnień / wyjaśnień na etapie wnioskowania;
#5. – Przygotowanie wniosku o płatność I raty;
#6. – Przygotowanie zmiany biznes planu – do 3 sztuk.
#7. – Przygotowanie wniosku o płatność II raty wraz ze sprawozdaniem z realizacji biznes planu;
#8. – Obsługa poprawek / uzupełnień / wyjaśnień na etapie wniosku o płatność;
#9. – Doradztwo w zakresie programu przez cały okres obowiązywania umowy.
Wniosek otrzymujesz bez wychodzenia z domu !

1 – KROK – KONSULTACJA
Każdą współpracę zaczynamy od konsultacji (rozmowa przez telefon lub skype), która obejmuje następujące elementy:
#1 – sprawdzamy i upewniamy się na 100%, że możesz skorzystać z programu;
#2 – liczymy Twoje punkty i zastanawiamy się co zrobić żeby było ich więcej (punkty mają wpływ na miejsce na liście rankingowej);
#3 – rozmawiamy o Twojej inwestycji;
#4 – przedstawiamy Ci jak będzie wyglądała nasza współpraca w kolejnych dniach.
2 – KROK – E-mail
W ciągu 24 godzin od zakończenia konsultacji otrzymasz od nas wiadomość e-mail, zawierającą następujące informacje:
#1 – PODSUMOWANIE KONSULTACJI – spis wszystkich ustaleń;
#2 – LISTA ZAŁĄCZNIKÓW – prosimy tylko o te dokumenty, które posiadasz w domu, resztę uzupełnimy na dalszym etapie obsługi;
#3 – ANKIETĘ Z PYTANIAMI DO BIZNES PLANU – minimum, które potrzebujemy do przygotowania dokumentacji;
#4 – UMOWA O DORADZTWO i FAKTURĘ PROFORMA
To co musisz zrobić po otrzymaniu maila to:
- odpowiedzieć na pytania z ankiety,
- przesłać załączniki – te, które posiadasz w domu;
- Przesłać podpisaną umowę;
- Opłacić fakturę.
Dokumenty i informacje przesyłasz na wskazany adres e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera wystarczające są zdjęcia wykonane telefonem.
3 krok – Konsultacja przed przygotowaniem wniosku
Kolejny krok to rozmowa telefoniczna (konsultacja) przed finalnym przygotowaniem wniosku. Doradca dokonuje audytu zgromadzonych informacji. Jeżeli coś wymaga uzupełnienia lub przegadanie jest to robione podczas rozmowy. Podsumowanie dostajesz w mailu.
4 krok – Przygotowanie wniosku i wysyłka
Wniosek dostarczymy Ci przesyłką kurierską. W kopercie znajdziesz dokumenty spięte w skoroszyt. Miejsca do podpisu będą zaznaczone karteczkami. W przesyłce znajdziesz również kopertę zaadresowaną do ARiMR (wniosek możesz również odebrać z biura po 18 maja 2020 r.).
Nie pozostaje Ci nic innego jak podpisać dokumenty, wsadzić je do koperty i wysłać listem poleconym.
Kto przygotuje Twój wniosek ?

Czy możesz nam zaufać ?
Nie jesteśmy firmą, która pojawiła się od wczoraj. W doradztwie rolniczym działamy już od ponad 15 lat, a od 5 lat obsługujemy klientów zdalnie. Jeżeli chodzi o ostatnie nabory z programu Restrukturyzacja małych gospodarstw nasze liczby przedstawiają się w następujący sposób:
Nabór – 2017 rok – 112 przygotowanych wniosków;
Nabór – 2018 rok – 38 przygotowanych wniosków;
Nabór 2019 rok – 105 przygotowanych wniosków;
Poniżej film z jednym z naszych klientów:
Czy będę musiał gdzieś jeździć i coś załatwiać ?
W związku z zagrożeniem epidemicznym nasza firma pracuje wyłącznie w trybie zdalnym. Na całe szczęście mamy bardzo duże doświadczenie w tego typu obsłudze. W 2019 r. ponad połowa przygotowanych wniosków została wykonana w obsłudze na odległość (telefon, skype, e-mail).
Jedyne co potrzebujesz to telefon i skrzynka e-mail. Nie będziesz musiał nigdzie jeździć. Nie będziesz musiał niczego załatwiać. Wniosek dostarczymy Ci kurierem.
Ważne ! – w związku z koronawirusem nie ma możliwości poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. Dokumenty będą poświadczane na etapie poprawek..
Ile to kosztuje ?
Nasze wynagrodzenie zawiera pełną obsługę doradczą i obejmuje kilka lat współpracy (średni czas współpracy do wypłat II raty wynosi 36 miesięcy). Kiedy zestawimy czas współpracy z wynagrodzeniem to okaże się, że to koszt około 50 złotych miesięcznie.
Wszystkie nasze wynagrodzenia zawsze dzielimy na dwie raty. Pierwsza rata płatna jest w dniu rozpoczęcia współpracy i obejmuje przygotowanie dokumentacji. Druga rata płatna jest po pozytywnej decyzji lub podpisanej umowie i obejmuje dalszą obsługę i rozliczenie dotacji.
Standardowa cena za kompleksową obsługę doradczą w programie Restrukturyzacja małych gospodarstw to 2 x 970 zł netto.
Jednak z uwagi na trudną sytuację związaną z koronawirusem i nasze głębokie przekonanie, że te pieniądze będą Ci niezbędne do wyjścia z kryzysu – Postanowiliśmy obniżyć wysokość pierwszej raty do 470 zł netto.
Limit wniosków jaki możemy przyjąć
Obecnie w naszej firmie pracuje 6 osób, a liczba obsługiwanych spraw przekracza 700 sztuk (wnioski z innych programów PROW 2014-2020).
Jednocześnie trzeba wziąć pod uwagę, że obsługa zdalna wymaga od nas poświęcenia znacznie większej ilości czasu na każdy wniosek. Dlatego postanowiliśmy, że podczas tego naboru przyjmiemy nie więcej niż 100 zleceń. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Od czego zacząć współpracę ?
Współpracę zawsze rozpoczynamy od konsultacji. Konsultacja kosztuje 200 zł i jest formą zadatku na poczet dalszej obsługi (koszt jest odejmowany od finalnego wynagrodzenia za usługę). Jeżeli chcesz zarezerwować naszą usługę to umów rozmowę z doradcą..
Nie przyjmujemy już zleceń – mamy pełne obłożenie..