Hej,

Tylko do 29 maja 2020 r. (przedłużono do 30.06.2020 r.) możesz złożyć wniosek z programu Modernizacja gospodarstw rolnych (obszar D).

W ramach programu możesz uzyskać 50 lub 60% zwrotu z inwestycji w Twoim gospodarstwie rolnym. Pieniądze możesz przeznaczyć między innymi na:

  • Zakup nowych maszyn;
  • Budowę budynków;
  • Wykonanie nasadzeń i konstrukcji podtrzymujących;
  • Wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
  • Utwardzenie placu manewrowego;

Jak widzisz możliwości jest bardzo dużo. Poniżej znajdziesz materiały i informacje, które pomogą Ci skorzystać z programu:

–> Checklista – za jej pomocą w ciągu kilku minut sprawdzisz czy możesz skorzystać z programu Modernizacja gospodarstw rolnych;

–> Wideo ze szkolenia – poznasz szczegóły programu i dowiesz się jak krok po kroku uzyskać i rozliczyć dotacje;

–> Oferta kompleksowej pomocy doradczej – nie tylko przygotowanie wniosku i biznes planu, a kilkuletnia obsługa doradcza, zapewniająca zmiany umowy, przeprowadzenie zasad konkurencyjności i rozliczenie projektu.

Szczegóły poniżej.. Niezależnie od tego co postanowisz Życzę Ci powodzenia.

Robert Sekuła


Checklista – Sprawdź czy możesz skorzystać ?


Wideo ze szkolenia – Jak krok po kroku uzyskać i rozliczyć dotację z Modernizacji gospodarstw rolnych ?


OFERTA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI DORADCZEJ – Modernizacja gospodarstw rolnych – nabór 2020 r.

Jak wygląda zakres obsługi doradczej ?

#1 – Analiza możliwości skorzystania z programu;

#2 – Optymalizacja punktowa;

#3 – Przygotowanie wniosku i realnego biznes planu;

#4 – Obsługa poprawek / uzupełnień / wyjaśnień na etapie wnioskowania;

#5 – Przygotowanie wniosku o aneks – wydłużenie terminu – dowolna ilość

#6 – Przygotowanie wniosku o aneks zmieniającego zakres rzeczowo-finansowy – 2 szt.

#7 – Przeprowadzenie postępowania w zakresie zasad konkurencyjności

#8 – Przygotowanie wniosku o płatność – I rata

#9 – Przygotowanie wniosku o płatność – II rata

#10 – Obsługa poprawek / uzupełnień / wyjaśnień na etapie płatności.

#11 – Doradztwo w zakresie programu przez cały okres obowiązywania umowy;


Wniosek otrzymujesz bez wychodzenia z domu !

1 – KROK – KONSULTACJA

Każdą współpracę rozpoczynamy od konsultacji (rozmowa przez telefon lub skype), która obejmuje następujące elementy:

#1 – sprawdzamy i upewniamy się na 100%, że możesz skorzystać z programu;

#2 – liczymy Twoje punkty i zastanawiamy się co zrobić żeby było ich więcej (punkty mają wpływ na miejsce na liście rankingowej);

#3 – rozmawiamy o Twojej inwestycji;

#4 – przedstawiamy Ci jak będzie wyglądała nasza współpraca w kolejnych dniach.

2 – KROK – E-mail

W ciągu 24 godzin od zakończenia konsultacji otrzymasz od nas wiadomość e-mail, zawierającą następujące informacje:

#1 – PODSUMOWANIE KONSULTACJI – spis wszystkich ustaleń;

#2 – LISTA ZAŁĄCZNIKÓW – prosimy tylko o te dokumenty, które posiadasz w domu, resztę uzupełnimy na dalszym etapie obsługi;

#3 – ANKIETĘ Z PYTANIAMI DO BIZNES PLANU – minimum, które potrzebujemy do przygotowania dokumentacji;

#4 – UMOWA O DORADZTWO i FAKTURĘ PROFORMA

To co musisz zrobić po otrzymaniu maila to:

  1. odpowiedzieć na pytania z ankiety,
  2. przesłać załączniki – te, które posiadasz w domu;
  3. Przesłać podpisaną umowę;
  4. Opłacić fakturę.

Dokumenty i informacje przesyłasz na wskazany adres e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera wystarczające są zdjęcia wykonane telefonem.

3 krok – Konsultacja przed przygotowaniem wniosku

Kolejny krok to rozmowa telefoniczna (konsultacja) przed finalnym przygotowaniem wniosku. Doradca dokonuje audytu zgromadzonych informacji. Jeżeli coś wymaga uzupełnienia lub przegadanie jest to robione podczas rozmowy. Podsumowanie dostajesz w mailu.


4 krok – Przygotowanie wniosku i wysyłka

Wniosek dostarczymy Ci przesyłką kurierską. W kopercie znajdziesz dokumenty spięte w skoroszyt. Miejsca do podpisu będą zaznaczone karteczkami. W przesyłce znajdziesz również kopertę zaadresowaną do ARiMR.

Nie pozostaje Ci nic innego jak podpisać dokumenty, wsadzić je do koperty i wysłać listem poleconym.


Kto przygotuje Twój wniosek ?


Czy możesz nam zaufać ?

Nie jesteśmy firmą, która pojawiła się od wczoraj. W doradztwie rolniczym działamy już od ponad 15 lat, a od 5 lat obsługujemy klientów zdalnie. Jeżeli chodzi o ostatnie nabory z programu Modernizacja gospodarstw rolnych nasze liczby przedstawiają się w następujący sposób:

Nabór – 2016 rok – 267 przygotowanych wniosków;

Nabór – 2018 rok – 159 przygotowanych wniosków;


Czy będę musiał gdzieś jeździć i coś załatwiać ?

W związku z zagrożeniem epidemicznym nasza firma pracuje wyłącznie w trybie zdalnym. Na całe szczęście mamy bardzo duże doświadczenie w tego typu obsłudze. W 2019 r. ponad połowa przygotowanych wniosków została wykonana w obsłudze na odległość (telefon, skype, e-mail).

Jedyne co potrzebujesz to telefon i skrzynka e-mail. Nie będziesz musiał nigdzie jeździć. Nie będziesz musiał niczego załatwiać. Wniosek dostarczymy Ci kurierem.

Ważne ! – w związku z koronawirusem nie ma możliwości poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem. Dokumenty będą poświadczane na etapie poprawek..


Ile to kosztuje ?

Nasze wynagrodzenie zawiera pełną obsługę doradczą i obejmuje kilka lat współpracy (średni czas współpracy wynosi 30 miesięcy). Kiedy zestawimy czas współpracy z wynagrodzeniem to okaże się, że to koszt około 150 złotych miesięcznie.

Wszystkie nasze wynagrodzenia zawsze dzielimy na dwie raty. Pierwsza rata płatna jest w dniu rozpoczęcia współpracy i obejmuje przygotowanie dokumentacji. Druga rata płatna jest po pozytywnej decyzji lub podpisanej umowie i obejmuje dalszą obsługę i rozliczenie dotacji.

Standardowa cena za kompleksową obsługę doradczą w programie Modernizacja gospodarstw rolnych to 2 x 2.370 zł netto.

Jednak z uwagi na trudną sytuację związaną z koronawirusem i nasze głębokie przekonanie, że te pieniądze będą Ci niezbędne do wyjścia z kryzysu – Postanowiliśmy obniżyć wysokość pierwszej raty do 970 zł netto.

Dodatkowo jesteśmy świadomi, że jest Ci ciężko przewidzieć przyszłość. Dlatego postanowiliśmy, że jeżeli będziesz chciał zrezygnować z ubiegania się o dotację w trakcie rozpatrywania wniosku – to my ze swojej strony zwalniamy Cię z konieczności opłaty II raty.


Limit wniosków jaki możemy przyjąć

Obecnie w naszej firmie pracuje 6 osób, a liczba obsługiwanych spraw przekracza 700 sztuk (wnioski z innych programów PROW 2014-2020).

Jednocześnie trzeba wziąć pod uwagę, że obsługa zdalna wymaga od nas poświęcenia znacznie większej ilości czasu na każdy wniosek. Dlatego postanowiliśmy, że podczas tego naboru przyjmiemy nie więcej niż 100 zleceń. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Od czego zacząć współpracę ?

Współpracę zawsze rozpoczynamy od konsultacji. Konsultacja kosztuje 200 zł i jest formą zadatku na poczet dalszej obsługi (koszt jest odejmowany od finalnego wynagrodzenia za usługę). Jeżeli chcesz zarezerwować naszą usługę to umów rozmowę z doradcą..