Premia na Uruchomienie Firmy

Opis

W ramach Pakietu START UP oferujemy kompleksową pomoc doradczą, która obejmuje przygotowanie wniosku, biznes planu i wszystkich niezbędnych dokumentów w ramach programu „Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej”. Dodatkowo pakiet obejmuje dostęp do Kursu Przedsiębiorczości składającego się z 10 tematycznych szkoleń.

ZAKRES USŁUGI START UP

  • Analiza możliwości skorzystania z programu;
  • Doradztwo w zakresie optymalnego skorzystania z programu;
  • Opracowanie realnego biznes planu;
  • Opracowanie wniosku o przyznanie pomocy i pozostałych niezbędnych załączników;
  • Poprawki / Uzupełnienia / Wyjaśnienia, jakie poprawią się na etapie oceny wniosku o przyznanie pomocy;
  • Kontaktowanie się w imieniu klienta z pracownikiem oceniającym wniosek;
  • Przygotowanie wniosku o wypłatę pomocy;
  • KURS PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – składający się z 10 szkoleń tematycznych i obejmujący takie zagadnienia jak: fundamenty biznesu, budowa firmy wartej milion, tworzenie modelu biznesowego, sprzedaż, innowacja, zmiana, komunikacja i marketing, lider i jego zespół, firma „automat”.

MAKSYMALNA LICZBA ZLECEŃ

Podczas jednego naboru wniosków jesteśmy wstanie przyjąć jedynie 60 zleceń na usługę START UP. Decyduje kolejność zawieranych umów.

GWARANCJA

Usługa  START UP objęta jest gwarancją do wysokości pobranego wynagrodzenia za ewentualne błędy leżące po naszej stronie skutkujące nie otrzymaniem dofinansowania.

OBSŁUGA NA ODLEGŁOŚĆ

W ramach pakietu START UP obsługujemy klientów na terenie całego kraju. Obsługa zdalna odbywa się poprzez e-mail, telefon, skype. Dokumenty przesyłane są kurierem na wskazany adres.

WYNAGRODZENIE I SPOSÓB ROZLICZENIA

Cena netto pakietu START UP: 1.870 PLN

Dopłata netto za obsługę na odległość: 400 PLN

Płatne do dnia odbioru dokumentacji.

Usługę możesz zarezerwować TUTAJ –>

ETAPY OBSŁUGI KLIENTA W PAKIECIE START UP

KROK – 1

Podpisanie umowy na doradztwo lub wykupienie AKTYWACJI USŁUGI w przypadku obsługi na odległość

Chwilę po wykupieniu usługi otrzymujesz dostęp do:

  • Listy załączników, które są potrzebne do przygotowania dokumentacji;
  • Ankiety z pytaniami do projektu, które pozwolą nam poznać Twoje przyszłe przedsiębiorstwo i przygotować realny biznes plan

Po dokonaniu zakupu, kontaktujemy się z Tobą w celu umówienia konsultacji OnLine poprzez skyp lub telefon.

Podczas konsultacji:

  • Analizujemy Twoją sytuację i jeszcze raz upewniamy się, że kwalifikujesz się do pomocy;
  • Poznajemy Twój pomysł biznesowy;
  • Odpowiadamy na Twoje Pytania

KROK – 2

Przesyłasz nam wymagane załączniki i informacje, o które prosiliśmy w ankiecie. Jednocześnie umawiamy się na kolejną konsultację podczas, której:

  • W trakcie rozmowy uzupełniamy brakujące informacje, na które nie padły odpowiedzi w ankiecie lub były one niewystarczające;
  • Odpowiadamy na pytania

Konsultacja kończy proces pozyskiwania dokumentów i informacji niezbędnych do przygotowania projektu (KROK nr 2 i wszystkie kolejne  odbywa się już w trakcie naboru wniosków).

KROK – 3

Wydajemy osobiście lub wysyłamy kurierem (w przypadku obsługi na odległość) całą kompletną dokumentację, która należy podpisać w wyznaczonych miejscach i złożyć do Dyrektora Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

KROK – 4

Najprawdopodobniej na etapie oceny wniosku pojawi się konieczność dokonania Wyjaśnień / Uzupełnień / Poprawień w złożonej dokumentacji. Pismo trzeba jak najszybciej dostarczyć do biura (w przypadku obsługi zdalnej przesłać skan mailem). Po dokonaniu uzupełnień całą dokumentację ponownie wysyłamy kurierem.

KROK – 5

Po otrzymaniu decyzji o przyznaniu 100 tys. premii należy w ciągu 9 miesięcy założyć firmę i wystąpić o wypłatę premii. W ramach usługi START UP, przygotowujemy wniosek o płatność.

KROK – 6

Po uruchomieniu firmy i wypłacie pomocy przez następny rok organizujemy 10 szkoleń tematycznych, które składają się na Kurs Przedsiębiorczości. Szkolenia będą się odbywały w dwóch formułach tj. szkolenia fizyczne w siedzibie naszej firmy oraz szkolenia OnLine (w formie WEBINARU). Każde ze szkoleń będzie składało się z dwóch części. Pierwsza część będzie poświęcona kluczowym aspektom prowadzenia firmy, a druga część to odpowiedzi na Wasze pytania związane z kontynuacją zobowiązań w ramach programy „Premia na rozpoczęcie działalności pozarolniczej”

Usługę możesz zarezerwować TUTAJ –>


Podziel się!

Jeżeli podoba Ci się ten produkt, podziel się tą informacją ze znajomymi na facebooku google+ lub twitterze :)


Chcesz być na bieżąco?

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas więcej informacji na temat 'Premia na Uruchomienie Firmy'

Więcej na ten temat

Zobacz wszystkie wpisy
>>