Restrukturyzacja Małych Gospodarstw

Opis

W ramach Pakietu PERFECT oferujemy kompleksową pomoc doradczą, która obejmuje przygotowanie wniosku, biznes planu i wszystkich niezbędnych dokumentów związanych z uzyskaniem pomocy w ramach programu „Restrukturyzacja Małych Gospodarstw”. Ponad to opracujemy dla Ciebie wniosek o płatność.

ZAKRES USŁUGI PERFECT

  • Analiza możliwości skorzystania z programu;
  • Doradztwo w zakresie optymalnego skorzystania z programu;
  • Opracowanie realnego biznes planu;
  • Opracowanie wniosku o przyznanie pomocy i pozostałych niezbędnych załączników;
  • Poprawki / Uzupełnienia / Wyjaśnienia, jakie poprawią się na etapie oceny wniosku o przyznanie pomocy;
  • Kontaktowanie się w imieniu klienta z pracownikiem oceniającym wniosek;
  • Przygotowanie wniosku o wypłatę pomocy;

MAKSYMALNA LICZBA ZLECEŃ

Podczas jednego naboru wniosków jesteśmy wstanie przyjąć jedynie 180 zleceń na usługę PERFECT. Decyduje kolejność zawieranych umów.

GWARANCJA

Usługa  PERFECT objęta jest gwarancją do wysokości pobranego wynagrodzenia za ewentualne błędy leżące po naszej stronie skutkujące nie otrzymaniem dofinansowania.

OBSŁUGA NA ODLEGŁOŚĆ

W ramach pakietu PERFECT obsługujemy klientów na terenie całego kraju. Obsługa zdalna odbywa się poprzez e-mail, telefon, skype. Dokumenty przesyłane są kurierem na wskazany adres.

WYNAGRODZENIE I SPOSÓB ROZLICZENIA

Cena netto pakietu PERFECT: 1.150 PLN

Dopłata netto za obsługę na odległość: 400 PLN

Płatne do dnia odbioru dokumentacji.

Usługę możesz zarezerwować TUTAJ —>

ETAPY OBSŁUGI KLIENTA W PAKIECIE PERFECT

KROK – 1

Podpisanie umowy na doradztwo oraz wykupienie AKTYWACJI USŁUGI w przypadku obsługi na odległość.

Chwilę po wykupieniu usługi otrzymujesz dostęp do:

  • Listy załączników, które są potrzebne do przygotowania dokumentacji;
  • Ankiety z pytaniami do projektu, które pozwolą nam poznać Twoje gospodarstwo;

Po dokonaniu zakupu, kontaktujemy się z Tobą w celu umówienia konsultacji OnLine poprzez skyp lub telefon.

Podczas konsultacji:

  • Analizujemy Twoją sytuację i jeszcze raz upewniamy się, że kwalifikujesz się do pomocy;
  • Poznajemy Twój pomysł biznesowy;
  • Odpowiadamy na Twoje Pytania

KROK – 2

Przesyłasz nam wymagane załączniki i informacje, o które prosiliśmy w ankiecie. Jednocześnie umawiamy się na kolejną konsultację podczas, której:

  • W trakcie rozmowy uzupełniamy brakujące informacje, na które nie padły odpowiedzi w ankiecie lub były one niewystarczające;
  • Odpowiadamy na pytania

Konsultacja kończy proces pozyskiwania dokumentów i informacji niezbędnych do przygotowania projektu (KROK nr 2 i wszystkie kolejne  odbywa się już w trakcie naboru wniosków).

KROK – 3

Wydajemy osobiście lub wysyłamy kurierem (w przypadku obsługi na odległość) całą kompletną dokumentację, która należy podpisać w wyznaczonych miejscach i złożyć do Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

KROK – 4

Najprawdopodobniej na etapie oceny wniosku pojawi się konieczność dokonania Wyjaśnień / Uzupełnień / Poprawień w złożonej dokumentacji. Pismo trzeba jak najszybciej dostarczyć do biura (w przypadku obsługi zdalnej przesłać skan mailem). Po dokonaniu uzupełnień całą dokumentację ponownie wysyłamy kurierem.

KROK – 5

Po otrzymaniu decyzji o przyznaniu 60 tys. premii należy w ciągu 9 miesięcy złożyć wniosek o wypłatę premii. W ramach usługi PERFECT, przygotowujemy wniosek o płatność.

Usługę możesz zarezerwować TUTAJ —>


Podziel się!

Jeżeli podoba Ci się ten produkt, podziel się tą informacją ze znajomymi na facebooku google+ lub twitterze :)


Chcesz być na bieżąco?

Jeżeli chcesz otrzymywać od nas więcej informacji na temat 'Restrukturyzacja Małych Gospodarstw'

Więcej na ten temat

Zobacz wszystkie wpisy
>>