Za pomocą naszego systemu do rezerwacji, możesz samodzielnie umówić konsultację z wybranym doradcą.Twoja konsultacja może się odbyć na miejscu w biurze lub zdalnie (telefon + korespondencja mailowa).W zależności od Twoich potrzeb masz do wyboru kilka ich rodzajów.


Konsultacja ogólna

Jeżeli to Twój pierwszy kontakt z naszą firmą proponujemy rozpocząć od konsultacji ogólnej. Z całą pewnością da Ci ona odpowiedź na jedno pytanie: Z czego mogę skorzystać ?

Konsultacja trwa od 30 do 60 minut i obejmuje następujące etapy:

  1. Analiza możliwości skorzystania z programów PROW 2014-2020 – w pierwszej kolejności musimy bardzo dokładnie sprawdzić i upewnić się z jakich programów PROW 2014-2020 możesz skorzystać.
  2. Decyzja, z których programów warto korzystać – drugi krok to rozmowa podczas, której zderzamy Twoją indywidualną sytuację oraz Twoje cele z programami, z których możesz skorzystać. Rozmowa ma pomóc Ci w podjęciu decyzji, z których programów warto w Twojej sytuacji korzystać.
  3. Plan działania – kiedy już wiesz z jakich programów możesz i chcesz skorzystać czas obrać konkretny plan. W ramach tego etapu dostaniesz od konkretną listę spraw, które należy przypilnować w najbliższym czasie. A w przypadku bliskiego terminu naboru wniosków, otrzymasz od nas również listę załączników niezbędnych do przygotowania całej dokumentacji. Dodatkowo zapiszemy Cię na listę osób, które powiadamiamy o rozpoczęciu naboru wniosków.

Konsultacja ogólna do niczego Cię nie zobowiązuje jej głównym celem jest analiza Twojej sytuacji i obranie planu działania.


Konsultacja (początek obsługi) 

Jeżeli jesteś już zdecydowany na konkretny program i chcesz rozpocząć przygotowanie wniosku, zarezerwuj „Konsultacja (początek obsługi).

W ramach tej konsultacji przejdziemy przez następujące etapy:

  1. Analiza możliwości skorzystania z programu – w pierwszej kolejności jeszcze raz upewnimy się, że możesz i chcesz skorzystać z programu (musimy mieć 100% pewność)
  2. Optymalizacja punktowa – krok drugi to analiza Twojej sytuacji punktowej, a dokładnie tego czy osiągniesz wymagane minimum i rozmowa o tym jak maksymalnie podkręcić Twój wynik.
  3. Przyjęcie planu działania – kolejny krok to przyjęcie konkretnego planu działania, który będzie obejmował przygotowanie wniosku, ewentualne poprawki, realizację inwestycji i jej późniejsze rozliczenie.
  4. Początek współpracy – kolejny etap to wydanie listy załączników oraz ankiety z pytaniami. Całość jest nam niezbędna do przygotowania dokumentacji.

Konsultacja kończy się umówieniem kolejnego terminu, w którym doniesiesz dokumenty niezbędne do przygotowania wniosku.


Obsługa wniosku – standardowa wizyta

Rezerwacja dokonywana przez klientów, którzy są obsługiwani w ramach zawartych umów o doradztwo.


Pytania i odpowiedzi

Dlaczego konsultacja zdalna jest płatna ?

W ostatnich kilku latach przeprowadziliśmy ponad tysiąc darmowych konsultacji podczas, których udzielaliśmy porad i rozwiązywaliśmy problemy naszych klientów. Każda konsultacja to około godzina pracy naszego doradcy.  Niestety nie każda porada przekłada się na późniejsze zlecenie. Dlatego postanowiliśmy, że konsultacje zdalne będą płatne. Jeżeli zdecydujesz się na powierzenie naszej firmie opracowania wniosku, wówczas koszt konsultacji zostanie odliczony od finalnego wynagrodzenia.

Konsultacje w biurze pozostają bezpłatne. Wymagamy tylko zarezerwowania terminu.

Jak dokładnie wygląda konsultacja zdalna ?

Pierwszym krokiem jest dokonanie rezerwacji. W tym celu wybierasz rodzaj konsultacji, termin i doradcę. W trakcie rezerwacji podajesz swój adres e-mail i numer telefonu. Nasz doradca skontaktuje się z tobą telefonicznie w wyznaczonym przez Ciebie terminie. Jeżeli okaże się to niezbędne rozmowa telefoniczna zostanie rozszerzona o korespondencję e-mail (przesłanie dokumentów, odpowiedzi na dodatkowe pytania, lista załączników do przygotowania wniosku).

Czy koszt konsultacji zdalnej pomniejsza wynagrodzenie za przygotowanie wniosku ?

Tak. W przypadku podjęcia z naszym biurem dalszej współpracy polegającej na opracowaniu wniosku o przyznanie pomocy, koszt konsultacji pomniejszy wynagrodzenie za przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy.

Czy rezerwacja może być odwołana ?

Tak. Rezerwację można odwołać najpóźniej 3 godziny przed jej rozpoczęciem. Rezerwację można odwołać samodzielnie lub poprzez sekretariat — tel. 884-744-000.